null

غذای جوجه سرلاکی و نکات مهم نگه داری

بنده محمد طاها داوطلب مدیریت وبسایت و سالن تکثیر عروس هلندی ایران ،قصد دارم طرز تهیه سرلاک و نحوه ی غذا دادن به این طوطی جذاب رو بهتون آموزش بدم .

توضیحات کامل

به دلیل حجم انبوح اطلاعات ، عروس هلندی ایران روزانه در حال بروز رسانی میباشد .

برای اولین بار در ایران مشاوره و آموزش رایگان .

پل های ارتباطی ما در شبکه های مجازی .

نکته مهم و قدم اول که باید حتما به آن توجه کرد این است که آیا تجربه یا علم تخصصی یا ابتدایی بزرگ کردن یا نگه داری جوجه سرلاکی عروس هلندی رو دارید یا نه ؟در هر صورت متخصصین و پرسنل مجرب مجموعه عروس هلندی ایران با افتخار تمام تجربیات و علم خود را به صورت کاملا تخصصی و مشتاقانه در اختیار شما قرار میدهند .

این نکات را به دقت مطالعه و حتما به یاد داشته باشید .

در درجه ی اول این که باید محل مناسبی را برای جوجه سرلاکی عروس هلندی فراهم کنید که این هم شامل نکاتی است که باید حتما رعایت شود .

 

جای ایده آل  برای نگه داری یه گوشه ی خونه بدور از tv باشد .
باید در محلی باشد که کمترین استرس و تشنج محیطی را داشته باشد .
در آشپزخانه نباید نگه داری شود چون سرشار از بخار و گاز های اجاق گاز است و خیلی خطرناک است دمای مناسبی و ثابتی هم ندارد .
در نزدیکی پنجره هم نباید باشد .بدلیل نواسانات دمایی و تابش نور خورشید که ضرر داره توی اون سن برای جوجه مثلا میشه یگوشه ی پذیرایی یا اتاق خواب باشه بهتره .

نکته ی بعد ظرف نگه داری است که شامل نکات ریز مهمی است .

ظرف نگه داری بهتره با استحکام و پلاستیکی باشه مثل جا میوه ای ها موجود در بازار یا جا نونی که من بهشون باکس میگم و خیلی ساله استفاده میکنم و بهترین ظرف نگه داری عروس هلندی سرلاکی  هم هست .

بعضی ها هم در ظرف شیشه ای نگه داری میکنن که خیلی عالی هست و شیک و لاکچری ولی خب طبق نظر شخصی بنده چون شکستنی هست من استفاده کمتری دارم از ظروف شیشه ای دارم ولی خب چون که مثلا اگر شما خواستید استفاده کنید میتونید از آکواریوم کوچک یا تنگ های کوچک و لاکچری استفاده کنید در هر صورت جفتشون عالیه چون خیلی راحت شستشو  و ضد عفوی میشه .

سعی کنید توی کارتن نگه داری نکنیدچون محل پرورش باکتری ها ستقابل شستشو نیست استحکام نداره زود هم خیس میشهکارتن قابل جویده شدنه که باعث مریضی جوجه سرلاکی میشه و خیلی مطلوب نیس و پیشنها میکنم استفاده نکنید .

نکته ی بعدی بستر ظرف نگه داری است .

پوشال یا همون چیپس چوب بهترین گزینه است که  باید نرم باشه زبر و بزرگ نباشه . پوشال ریز بهترین گزینه است باید از چوب درختان مجاز باشه …چون اگه از درختان سمی باشه باعث مرگ جوجه میشه پوشال باید آنتی باکتریال باشه …یعنی با نانوسیل یا جرمی ساید ضد عفونی شده باشه بنده از پوشال سفید استفاده میکنم و به تمام مشتری هامم از این پوشال میدم و قیمت انتی باکتریال ش حدود بسته ای 10تومنه

باید دارای تهویه مناسب باشد .

نکته ی بعدی ظروف ساخت سرلاک 

سرسرنگ مخصوص  که بین 10تا 50 تومنه که من به مشتری هام 10تومنی هارو پیشنهاد میدم چون خودم 15ساله از این مدل استفاده میکنم .
البته بعضی ها هم از قاشق مخصوص استفاده میکنن ،لبته یکم کثیف کاری و ریخت پاش داره ، قاشق چای خوری برای هم زدن سرلاک  که میتونید از اشپزخونه ی خونه تون یدونه بردارید .
دماسنج مخصوص تست دمای اب که دیجیتالی باشه بهتره که دقیق میتونید بفهمید دمای سرلاک چقدره ، دیجیتالی هایی که من استفاده میکنم و خیلی راضی ام و مشتری هامم از همین مدل میخرند 50تومنه میانگین و خطای خیلی کمی داره دمای استاندارد ساخت سرلاک 38.39درجه است یه دماسنج محیطی هم لازمه که بدونید دمای محل نگه داری چقدره دمای استاندارد 30 درجه برای جوجه کوچک و براب جوجه های بزرگتر 28یا27عالیه .
جیوه ای هاش که زیاد دقیق نیس و 3.4درجه اختلاف داره قیمتی بین 10تا20تومنه

ظرف شیشه ای 2عدد  که یکی برای ساخت سرلاکه که قیمتی هم نداره حدود 20تا 30 تومنه  ولی خب  خیلی راحته برای ساخت ظرف بعدی برای انتقال اب جوش که میزارید ولرم شه و بعد میریزید به اندازه ی نیاز در ظرف مخصوص ساخت سرلاک که بین 10تا15 تومنه .

نکته ی بعدی سرلاک مرغوب و سالم .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست